Verenigingen

Onderstaand zie je de verschillende verenigingen die actief zijn in Angelslo.

• SC Angelslo

SC Angelslo is een zaterdagclub opgericht op 29 december 1965. In de rijke historie van de club heeft het 1ste eftal, 11 seizoen lang op 1ste klasse niveau gevoetbald.

Afgelopen seizoen (2012-2013) is het 1ste eftal Heren kampioen geworden van de 4de Klasse D Noord. Volgend seizoen speelt ons eerste eftal heren daarom in de 3de klasse.

Dames 1 speelde afgelopen seizoen (2012-2013) voor de 3de keer op het 1ste klasse landelijke niveau. Helaas heeft het zich daar niet kunnen handhaven waardoor er weer 2de klasse gevoetbald gaat worden.

Sinds 1 september 2007 heeft de club een nieuw sportcomplex aan de Meerdijk Noord betrokken, dit wegens het aanleg van een businesspark op het oude complex tegenover het stadion van FC Emmen. Er zijn 4 voetbalvelden waarvan 1 kunstgras veld, 2 trainingsvelden. Op het complex bevinden zich verder 8 kleedkamers en een schitterende kantine.

• Tafeltennisclub "TTC-Emmen"

Adres: Heckningecamp 26, 7824 EB Emmen
    Telefoon: 0591 628 860
    Openingstijden:
    maandag 08:30-13:00, 18:00-23:00
    dinsdag 18:00-21:00
    woensdag 18:00-23:00
    donderdag 10:00-13:00, 18:00-21:00
    vrijdag 19:30-23:30
    zaterdag 13:00-17:30
    zondag Gesloten
  • Wandelvereniging Bargermarke

Wij organiseren jaarlijks  eigen wandeltochten: ons Winterkwartet, en de Angelslotocht.

Ons lidmaatschap bedraagt € 26,50 per jaar, en dan ben je tevens lid van de landelijke wandelorganisatie KNBLO-nl. Ook krijg je dan 4x per jaar het Wandelsport Magazine en ontvang je jaarlijks de landelijke wandelagenda.

• Handbal vereniging Emmen en Omstreken