Dankwoord sponsoren spelweek

Geplaatst op 23 september 2018 in de categorie , , , ,

Lieve kinderen en ouders.

Wij, de organisatie van de spelweek, kijken samen met al onze vrijwilligers terug op 3 fantastische dagen. We hebben genoten van alle vrolijke gezichtjes.
Dank jullie wel dat jullie er allemaal waren! En ook alle vrijwilligers bedankt!  Zonder jullie inzet was het ons niet gelukt. Alle ouders die aanwezig waren bij het afsluitende western-buffet, nogmaals bedankt voor jullie komst! Zonder jullie was de afsluitavond minder geslaagd verlopen.
Natuurlijk willen we ook alle sponsoren bedanken die deze dag mede mogelijk hebben gemaakt! We noemen:
HD partyservice, Kasper Jansen van de Bargermarke, Jumbo Angelslo, Ruitersportcentrum de Eekwal, Spelotheek Beilen, Funworld Attractieverhuur, Funverhuur Drenthe, Gamma Emmen, Purisa Mediavormgeving, Wijkcentrum Angelslo en Michael Sandten en Monique Heegen.
Ook bedanken we in het bijzonder Burgemeester Eric van Oosterhout voor het uitreiken van de prijzen, en de raadsleden Henk Bos en Kees Dijkstra voor het helpen tijdens de spelweek. Natuurlijk ook onze buurtsportcoaches Alet en Hugo en de medewerkers van Sedna; Geert, Lisanne en Wianne. Ook bedanken we Emmen.nu voor de aandacht in de media.

We hopen iedereen terug te zien op Spelweek Angelslo 2019.

Dit keer had de organisatie een leuke verrassing in petto.
De ouders en kinderen konden de laatste dag van de spelweek deelnamen aan een competitie voor leuke prijzen. De ouders konden strijden voor prijzen op de rodeostier en de kinderen deden mee aan het spijkerbroek hangen of cowboyhoeden vangen.
Burgemeester Eric van Oosterhout deelde deze prijzen uit.
Naast de 3×3 hoofdprijzen werden er lootjes in een cowboyhoed gestopt waarbij de burgemeester een lootje uit de hoed trok. Er waren bij diverse bedrijven prijzen aangevraagd en deze hebben allen gesponsord. In totaal 22 prijzen!
Wij bedanken hiervoor:
 Gemeente Emmen – Gold tickets Wildlands Voor 2 volwassen en 2 kinderen
Wereld Restaurant Puur – Etentje voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Restaurant Met Stroop Ofzo – Etentje voor 2 Volwassenen en 2 kinderen.
Drouwenerzand – entree voor 4 personen
Kabouterland – Entree voor 4 personen
Kinepolis Emmen – Filmtickets voor 2 Volwassen en 2 kinderen
Drentse Koe Ruinerwold – Totaal 4 entreebewijzen voor 4 personen per kaart.
Zwembad Aquarena – 4×4 entreebewijzen
Cowboys en Indianen Speelreservaat Coevorden – Entree voor 4 personen